Ahad, 6 Mac 2011

Aku dah letih dengan Nuffnang


Bermula dengan 3 LANGKAH MUDAH:

5 SEBAB UTAMA
mengapa ManggaAd adalah Rangkaian Iklan Blog TERBAIK di Malaysia!

KEUNTUNGAN YANG LEBIH TINGGI. BAYARAN YANG CEPAT DAN MUDAH.
DASHBOARD AHLI YANG MENARIK. RANGKAIAN SOSIAL UNTUK PENULIS BLOG.
DISOKONG SYARIKAT MEDIA BERPENGARUH.


3 Sebab Mengapa Pengiklan Perlu Menggunakan ManggaOnline Ad Network

Iklan-iklan Sosial

Iklan menjadi interaktif dengan penambahan komen dan pengundian. Dapatkan maklum balas segera dari pengguna tentang iklan-iklan yang disukai.

Iklan Pelbagai Bentuk

Mulakan satu kempen pengiklanan sahaja dan sistem kami akan memilih bentuk iklan yang paling sesuai untuk keperluan anda.

Mengoptimumkan Iklan-iklan Dengan Kos Minima

Iklan menjadi interaktif dengan penambahan komen dan pengundian. Dapatkan maklum balas segera dari pengguna tentang iklan-iklan yang disukai.

Aku dah letih dengan nuffnang , blogging dah masuk 3 bulan baru dapat RM 1.00 ..ciput. Nampaknya nuffnang ni memang pilih kasih . Biarlah aku hilang status keahlian Glitteriti kerana ianya sudah tidak memberi makna lagi. Sekarang aku join manggaonline tak sampai sebulan duit dah masyuk, menyesal aku delete manggaonline dulu sebab nak kejar status keahlian Glitteriti , sekarang aku nekad jadi ahli biasa nuffnang ajer.

4 ulasan:

  1. Jom buat HEARTBEAT jugak... Boleh tahan la jugak...x macam nuffnang...huhu.
    http://heartbeat.my/?rid=7592
    Sebab x sampai sebulan dah RM30 kalau x silap la...

    BalasPadam
  2. oh yer ker thanks Zyash sama2 kita kongsi menambah pendapatan.

    BalasPadam
  3. Saya budak baru belajar..
    Minta bantuan cane nak jana trafik & income dari blog..

    BalasPadam
  4. Speed Saving :

    1.Kalau ada facebook tu elok untuk mempopularkan blog kita.

    2. Kalau masih menjadi ahli glitteriti nuffnang bagus juga masukkan post blog kat sana tapi saya dah keluar dari ahli glittiriti nuffnang.

    3. Emailkan ke seberapa ramai org tentang blog kita.

    4. Jadilah ahli manggaonline dan carilah seberapa ramai partner.

    5. Yang palaing penting kalau nak org dtg blog kita , kita juga perlu ke blog org lain tinggalkan komen dan dah tentu org datang balik lawati blog kita, ini mesti menjadi satu kemestian di dalam blogging.

    BalasPadam